fredag 6 maj 2011

Orientaliskt Parasoll

Ibland kan man göra riktiga fynd på loppmarknader. För några månader sedan hittade jag det här fina 
parasollet av rispapper för en billig peng. 


Det är kanske inte så ofta man använder det som ett parasoll, men det är ju så fint att man bara måste ha ett i alla fall, och det gör sig väldigt bra på bild. Jag vet att jag har sett fina bröllopsfoton där bruden valt att ha ett sådant här parasoll över axeln.


Det blir till fin rekvisita i olika sammanhang. Här har jag provat att hänga upp min pappersgirlang med kärleksbrev under parasollet. Det blev lite kul tycker jag. Kanske kan man hitta fler användningsområden. Fint är det i alla fall.

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ vad fint ett sånt vill jag ha. Säger det igen: det är så roligt att du är så kreativ. Härlig brevgirlang.
    Kram

    SvaraRadera