lördag 16 oktober 2010

En egen Pysselhörna

Att ha en egen pysselhörna, om än liten, är värt mycket. I brist på lediga rum har jag hittat ett litet utrymme vid fönstret på ovanvåningen i vårt hus. Här har jag samlat allt jag kan tänkas behöva för mitt skapande; pennor, papper, tejp, klister, hålslagare, häftapparat, gem, nål & tråd, stämplar, band, snören, färg, servetter, silkespapper, ståltråd, verktyg, kuvert, mallar, presentpapper, träpinnar och mycket mycket mer.

MIn alldeles egna Pysselhörna

Det händer dock fortfarande att jag breder ut mina saker över hela köksbordet. Som när jag ska klippa tyget till mina tyllkjolar, då räcker inte det här lilla bordet.

Jag kan förresten tipsa om en bra bok som jag har fått av min svägerska och som jag har ståendes som inspiration i min lilla pysselhörna: Pyssel de luxe heter den och kan tex beställas från adlibris på nätet för 146kr.

Pyssel de luxe, 146 kr adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar