söndag 6 mars 2011

Två nyskrivna dopsånger



Lillebror

//: Du är liten, jag är stor
lilla söta lillebror

Dina händer de är små
dina ögon är så blå

Jag viskar i ditt öra 
ord som bara du får höra

Du är liten, jag är stor
min söta lillebror ://

Text & musik
Karolina


Klicka på bilden för förstoring!


Vill du lyssna på sången? Klicka här!



Mitt Barn

1.
Du har ögon, du har händer
du har fötter och tår
Du har ben och du har armar
liten mage, mjukt hår

Ref.
Solen den lyser för dig
lyser för dig mitt barn
Himmelen väver drömmar
drömmar av livets garn


2.
Du kan skratta, du kan gråta
och snart tar du en blund
och sen vaknar du igen
när du sovit en stund

Ref.
Solen den lyser för dig
lyser för dig mitt barn
Himmelen väver drömmar
drömmar av livets garn



Text & musik
Kaolina


Klicka på bilden för förstoring!
Vill du lyssna på sången? Klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar