fredag 6 maj 2011

En till kopp te...

Ni som känner mig vet hur mycket te vi dricker i det här huset! Med en man som är engelsman och jag själv som inte har "lärt mig" att dricka kaffe så blir det otaliga koppar varje dag.


Te är gott och extra mysigt blir det med de här söta tepåsarna som fått ett lite nytt utseende med hjälp av papper, sax och lite klister.


Det här pysslet har jag publicerat tidigare, men den här gången har jag använt lite annat papper och gjort hjärtan till tepåsarna av gamla notpapper som jag klistrat fast på mönstrade papper.


En annan idé som jag har är att skriva små meddelanden på lappana - lite i stil med sånt man kan läsa på Fortune Cookies ni vet - "change is coming", "love is in the air", "keep waiting for the right moment"... osv. Vad tror ni om det? Det kanske kunde vara något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar