torsdag 5 maj 2011

Flagga av tårtpapper

Man kan göra så mycket fina dekorationer av tårtpapper. Här har jag gjort en liten flagga med en rosett runt.
Flagga av tårtpapper
Jag tror att den skulle bli fin på toppen av en lite större cupcake-muffins eller en bakelse. Eller så kan man göra flera flaggor och placera på toppen av en tårta. Och vill man inte baka så räcker det att ta en vanlig skål, fylla den med vaniljglass, hälla på lite strössel eller sockerkulor i silver och sen sätta dit en flagga på toppen! - Mycket festligt!

2 kommentarer:

  1. Gulligt vad du är pysslig. Jag har haft en liten paus men nu är det dax igen tror jag. kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja jag såg dina nya bilder - så fina!! Jag pysslar på så fort jag har tid över. Har fått en massa inspiration så jag försöker passa på ;)

    Kram

    SvaraRadera