fredag 10 juni 2011

Flaggdag!

Idag har jag spelat på två skolavslutningar. Det gick bra, och nu kan jag pusta ut för den här terminen. I kyrkan där jag spelade gick några elever in i procession med två jättestora svenska flaggor som de sedan stod och höll upp längst fram i kyrkan under hela avslutningen. Det har jag aldrig varit med om tidigare, men det kanske är tradition i vissa delar av landet?

Själv håller jag på med flaggor i en helt annan skala - jag tillverkar små och delikata pappersflaggor av tårtpapper. I förrgår gjorde jag 24 stycken, som nu är på väg till Textas, USA. Tjejen som beställde dem ville att rosetterna skulle vara cerise rosa och så här blev resultatet.

Flaggor/ Cupcake toppers
Flaggorna är fina att dekorera tårtor, glass, kakor och efterrätter med. 

Tillverkade av vackra tårtpapper
 Ceriserosa rosetter av satin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar